Havas Market startuje na polskim rynku i poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie E-commerce

Z początkiem września Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji E-commerce należącej do Havas Media Group.

Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko Head of E- commerce Operations i stanął na czele Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce), jednostki znajdującej się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group. Havas Market oferuje kompleksowe podejście do e-commerce, począwszy od strategii i produkcji, w obszarze Direct to Consumer, Social & Content Commerce, zaawansowane usługi analityczne, w tym integracje systemów bazodanowych, optymalizację efektywności kampanii typu performance czy wręcz działań na własnym sklepie, przez bezpośrednią sprzedaż na wybranych marketplace’ach, w tym Amazon, Allegro, Shopee, Erli, Empik i wiele innych. Kwiatkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Ekspertyzę budował pracując zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22 oraz po stronie klienta w Glosel sp. z o.o. (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami E-commerce i marketingu. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako Regional Account Director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.

Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale postrzegania perspektywy biznesu, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market oraz tworzyć najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów – Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.

Havas Market (https://pl.havas.com/havas-market/) to jednostka skupiająca i poszerzająca kompetencje digital i e-commerce w ramach Havas Media Group. Usługa zapewni markom strategiczną i kompleksową ofertę usług e-commerce, co jest kluczowe przy obecnym wzroście znaczenia sprzedaży internetowej. Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim, natomiast w ramach struktur globalnych Havas Media Group, ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach, co pozwala na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych, jak narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace.

Havas Market Forecast jest skutecznym narzędziem do prognozowania popytu, ułatwiając markom planowanie sprzedaży i tym samym produkcji i logistyki na kwartał lub rok. Natomiast narzędzie Havas Market Retail Insights, prezentuje dane porównawcze oraz insighty dotyczące marek, kategorii czy produktów w kilkudziesięciu marketplace’ach na całym świecie. Pozwala to markom na podejmowanie decyzji biznesowych w zakresie cen, dostępności produktów, logistyki oraz wydatków na media w czasie rzeczywistym.

Havas Market to kompleksowe rozwiązania dla e-commerce i retail. Obejmują one pełen obszar optymalizacji sklepu internetowego, od zautomatyzowanej produkcji kontentu, przez badania konsumentów, po rozwiązania full funnel, w tym wszelkie kampanie generujące ruch użytkowników oraz strategie pozycjonowania produktów na marketplace czy social commerce, jak również rozwiązania MarTech typu Business Intelligence, Data Driven czy Marketing Automation. Oferta Havas Market obejmuje tym samym wszystkie kluczowe dla klientów obszary e-commerce i retail dla każdego kanału sprzedaży.

Wprowadzając Havas Market mamy szanse oferować kompleksowe rozwiązania dla E-Commerce i Retail oraz wspierać marki w podejmowaniu efektywnych decyzji biznesowych. Oferta Havas Market wzmacnia i rozwija nasze dotychczasowe możliwości, ale przede wszystkim zapewnia podnoszenie kwalifikacji ekspertów Havas Media Group, zapewniając tym samym naszym klientom kompleksowe i zintegrowane doświadczenie – Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group

Aktywuj biznes w Polsce

Zasady podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej uregulowane zostały w Ustawie o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy w której zawarte zostały przepisy związane z podejmowaniem, prowadzeniem, zawieszaniem i zamykaniem działalności gospodarczej.

W Polsce obowiązuje zasada swobody podejmowania działalności gospodarczej. Oznacza, że każdy, na równych prawach, ma prawo podjąć działalność gospodarczą według swojego wyboru.

Zasada wolności gospodarczej zawiera jednak ograniczenia podmiotowe (odnoszące się do tego, kto może podejmować działalność gospodarczą) oraz przedmiotowe (dotyczące warunków, które muszą zostać spełnione dla prowadzenia danej działalności).

Najpopularniejszymi formami prowadzenia działalności są indywidualna działalność gospodarcza oraz spółki handlowe, w szczególności spółka z ograniczoną odpowiedzialnością oraz spółka jawna.

Tworzenie, organizację, funkcjonowanie, rozwiązywanie, łączenie, podział i przekształcanie spółek handlowych reguluje Kodeks Spółek Handlowych.

Swoją firmę możesz prowadzić w jednym lub wielu stałych miejscach, na przykład w punkcie usługowym, w biurze, w tym w biurze wirtualnym lub coworkingowym, we własnym mieszkaniu albo bez stałego adresu czy mobilnie, na przykład jeżeli wykonujesz usługi u klienta. Masz w tym zakresie pełną dowolność.

► Co załatwisz zakładając firmę online na Biznes.gov.pl

  • zgłosisz adres do doręczeń, czyli miejsce, w którym będziesz odbierać korespondencję dotyczącą twojej działalności gospodarczej
  • zgłosisz adres stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej, jeżeli prowadzisz działalność w stałym miejscu
  • zgłosisz dodatkowe stałe miejsca, w których działasz, jeżeli poza stałym miejscem prowadzisz na przykład filie, odziały, magazyny czy punkty przyjmowania zleceń.

Pamiętaj! Możesz wybrać opcję „brak stałego miejsca wykonywania działalności gospodarczej”, jeżeli nie prowadzisz działalności w stałym miejscu.

Ważne! Musisz posiadać tytuł prawny do każdej nieruchomości, której adres zgłaszasz do CEIDG. Tytułem prawnym do nieruchomości może być:

  • prawo własności (współwłasności) nieruchomości lub lokalu mieszkalnego
  • prawo użytkowania wieczystego gruntu wraz z prawem własności budynków
  • spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu
  • dzierżawa
  • najem
  • użyczenie.

Jak zgodnie z przepisami definiowana jest jednoosobowa działalność gospodarcza? Szukając odpowiedniej definicji należy zajrzeć do kilku aktów prawnych, m.in. ustawy o podatku dochodowym, ustawy o swobodzie działalności gospodarczej oraz Ordynacji podatkowej. Zapisy jakie się w nich znajdują są w pewnej mierze do siebie podobne.

Zgodnie z nimi działalnością gospodarczą jest działalność zarobkowa, wykonywana we własnym imieniu bez względu na jej rezultat, w sposób zorganizowany i ciągły, z której uzyskane przychody nie wynikają m.in. z umowy o pracę, o dzieło, zlecenia, najmu czy sprzedaży praw autorskich.

Szczególnie wiele problemów przysparza określenie momentu, kiedy działalność zaczyna być ciągła i zorganizowana. Za ciągłość uznaje się nieprzypadkowe, regularne (a nie jednorazowe lub incydentalne) działania.

Z kolei działalność zorganizowana wiąże się z wykonywaniem szeregu następujących po sobie i powiązanych czynności, które mają na celu osiągnięcia zysku. Istotny jest tu fakt, że działalność wcale nie musi przynosić dochodu – decydujące może być, że jest tylko prowadzona w tym celu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *